• Al meer dan 100.000 platen geleverd
  • Supersnelle levering mogelijk!

Een moment geduld aub..

Service

Wij helpen je graag verder!

De klantenservice van AluminiumStunter.nl helpt je graag bij al je vragen!     

Wij proberen je op onze website zo uitgebreid mogelijk te informeren. Toch kan het voorkomen dat je een vraag hebt over een onderwerp dat niet (duidelijk) op onze website staat. Onderstaand een lijst met veelvoorkomende vragen en onderwerpen.  

Klik op een vraag naar keuze en het antwoord komt in je scherm. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, onze klantenservice helpt je graag verder!

Meestgestelde vragen

Foto op aluminium informatie

MEESTGESTELDE VRAGEN

1. Wat is de levertijd van een fotoproduct?

In onderstaand overzicht vind je alle informatie over onze levertijden.

Tijdens het afrekenen kan je kiezen voor een standaard, snelle of een spoed zending. Voor een snelle of spoed zending brengen wij een kleine meerprijs in rekening.

LET OP: Voor formaten groter dan 100 x 180 geldt een levertijd van 5 - 10 werkdagen!

Product Standaard* Snel* Spoed*
  • Canvas
  • Textielposter
  • Aluminium
  • Poster
  • Foto in lijst
  • Airtex behang
4 2 1
  • Forex
  • Hout
  • Glas
  • Tuinposter
6 3 2
  • Houtblok
  • Wandkleed
  • Zitzak
  • Vinyl behang
6 4 3
  • Sierkussen
  • Kussensloop
6 5 4
  • Sleutelhanger
  • Mok
  • Muismat
  • Tegel
4 2 1
  • Klok
  • Snijplank
  • Onderzetter
  • Placemat
  • Puzzel
  • Wijnfles
  • Schort
  • Toilettas
5 3 2

* De levertijd is aangeduidt in werkdagen indien vóór 15:00 uur besteld


LET OP: De levertijd van je bestelling gaat in zodra wij je bestelling + betaling hebben ontvangen. 
Heb je betaald via 'Overschrijving via bank'? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat wij je betaling hebben ontvangen en je foto in productie nemen. Bestellingen die betaald zijn via iDEAL en Achteraf betalen worden direct in productie genomen. LET OP: de levertijd van een collage gaat in nadat je akkoord hebt gegeven op het ontwerp dat wij hebben gemaakt. 

▲ terug naar het overzicht

 

2. Wat is de status van mijn bestelling?

AluminiumStunter.nl e-mailt je na iedere status-update. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen.

Bestelstatus 'Beoordeling'

Je foto wordt door onze medewerkers beoordeeld. Mocht de kwaliteit van je foto van onvoldoende kwaliteit blijken te zijn om te printen, dan nemen wij contact met je op.

Bestelstatus 'In Productie'

AluminiumStunter.nl maakt je bestelling klaar.

Bestelstatus 'Verzonden'

Je bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en is naar je onderweg. Je ontvangt een verzendbevestiging met een Track & Trace code waarmee je de zending online kunt volgen.

Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Via dit account kun je je bestelling op de voet volgen:
Log in met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar 'Bekijk Status Bestelling'. 

   > Log in op je account

▲ terug naar het overzicht

 

3. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen. 

Staat de bevestigingsemail ook niet in je Spambox, neem dan contact met ons op via het mailformulier. Onze klantenservice stuurt je de orderbevestiging dan nogmaals toe.

▲ terug naar het overzicht

 

4. Wat doe ik als ik mijn bestelling niet kan afronden?

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via het mailformulier Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden zodat je zo snel mogelijk van je foto op aluminium kunt genieten! 

▲ terug naar het overzicht

6. Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Als je betaling is mislukt kan dit verschillende redenen hebben:

  • Er is een storing bij de betreffende bank
    Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via 'Overschrijving via bank'
  • Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd
    Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. 
  • Wat als achteraf betalen niet lukt? 
    Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

    - iDEAL
    Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. 
    Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 
    Via iDEAL betalen   

    - Overschrijving via bank
    Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

    Bankgegevens
    Bankrekening: 1191.53.572 t.n.v. AluminiumStunter.nl te Almere
    IBAN nummer: NL12 RABO 0119 1535 72
    BIC: RABONL2U Kvk-nummer: 39099096
    BTW-nummer: NL8179.64.307B01

▲ terug naar het overzicht

 

7. Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?

Hier kunnen we een heel technisch verhaal houden over pixels en dergelijke, maar laten we dat niet doen. Je kunt er gemakshalve vanuit gaan dat elk denkbaar formaat foto op aluminium in perfecte afdrukkwaliteit mogelijk is, wanneer jou foto minimaal 1mb groot is. Twijfel je over de kwaliteit van je foto, dan kun je tijdens het bestellen aangeven dat jij je foto wilt laten controleren. Wij controleren dan handmatig de kwaliteit van jouw foto!

Omdat wij zelf het allerhoogste kwaliteitsniveau nastreven beoordelen onze medewerkers aan het begin van het bestelproces ELKE foto persoonlijk! Mocht je foto niet aan de gestelde eisen voldoen, dan wordt er contact met je opgenomen.

▲ terug naar het overzicht

 

8. Wat kost een foto op aluminium?

AluminiumStunter.nl levert de goedkoopste foto op aluminium van Nederland. Maar dat is nog niet alles: wij bieden zelfs een laagste prijsgarantie. Mocht je bij een andere leverancier dus een goedkopere foto op aluminium zien, dan geven wij nog eens 10% korting op de prijs van die aluminiumprint.

De prijs van je foto op aluminium hangt af van het formaat en de aluminiumsoort die je kiest. De goedkoopste aluminiumprint die wie aanbieden is slechts  € 7,95! Bekijk onze prijslijst met de goedkoopste foto op aluminium.

Formaten en prijzen foto op aluminium

▲ terug naar het overzicht

 

KLANTENSERVICE

Suggesties

Wij kunnen natuurlijk het meest leren van onze klanten. Daarom, heb je suggesties, opmerkingen, tips of ervaringen die je met ons wilt delen? Laat het ons weten! 

   > Contactpagina 

▲ terug naar het overzicht

  

Klachten

Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Dien je klacht dan binnen 4 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij graag via het mailformulier
We vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht. 

   > Contactpagina 

▲ terug naar het overzicht

 

Bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 14.00 uur tot 16.00 uur en van 18.30 tot 21.00 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.

▲ terug naar het overzicht

 

Algemene voorwaarden

Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.

   > Algemene Voorwaarden

▲ terug naar het overzicht

 

Bescherming persoonsgegevens

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan. 

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren. 

Welke gegevens hebben wij van je nodig?

Voor- en achternaam: Wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen
en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.

Adres en woonplaats: Je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het 
gewenste adres af te kunnen leveren.

Telefoonnummer: Mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even 
contact met je op.

E-mailadres: Op je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling
kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

▲ terug naar het overzicht

Beveiligde bestel- en betaalomgeving

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser. 

▲ terug naar het overzicht

 

BESTELLEN

Productoverzicht

Op AluminiumStunter.nl bestel je je mooiste foto op aluminium. Voor meer informatie over een foto op aluminium verwijzen wij je naar > Informatie foto aluminium

In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, kun je bij ons naast een foto op aluminium ook terecht voor de volgende fotoproducten: Foto op canvasFoto op houtFoto op aluminiumFotoposter en Tuinposter

▲ terug naar het overzicht

 

Bestelling plaatsen

Kosten nog moeite zijn gespaard om een zo gebruiksvriendelijk bestelsysteem voor je te ontwerpen. De duidelijke knoppen en korte beschrijvingen geven precies aan wat er van je per stap in het proces verwacht wordt! Mocht je er niet uit komen? Neem dan contact met ons op.

De stappen in het bestelproces:

Stap 1: Je klikt op de knop “Bestel je foto op aluminium hier” die je op  elke pagina van de website ziet. 

Stap 2Kies de foto die je op aluminium geprint wilt hebben en upload deze. Je kan je foto uploaden vanaf je computer, Facebook of Instagram.

Stap 3Nadat je de foto geüpload hebt kan je met je foto ‘spelen’. Je bent nu aangekomen bij Stap 1 in onze besteltool. 
Je kan het formaat en de uitsnede van je foto nu bepalen, een filter toepassen of tekst toevoegen.

Stap 4: Nu ga je door naar Stap 2 in ons besteproces. Hier kies je voor evt. extra opties. Bijvoorbeeld een ophangsysteem, een baklijst of een fotobewerking

Stap 5: In Stap 3 van onze besteltool controleer je je bestelling en plaats je je bestelling.

Stap 6Nu de laatse stap: je vult je persoonlijke gegevens in en kiest voor een betaalwijze. Op deze manier rond je de bestelling van je eigen foto op aluminium af.

▲ terug naar het overzicht

 

Geen orderbevestiging ontvangen

Je bent natuurlijk benieuwd of wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen. Daarom sturen wij iedere klant via e-mail een orderbevestiging. Heb jij geen orderbevestiging ontvangen? Waarschijnlijk is de e-mail dan in de map 'Ongewenste post' of 'Spam' terechtgekomen. Is dit het geval? Markeer dan je bericht even als 'Gewenste post'. Overige statusupdates zullen dan voortaan in je Inbox worden geplaatst. Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen kun je de status van je bestelling bekijken via je account. Je kunt gemakkelijk inloggen op je account via de volgende link: Inloggen op account Mocht je geen account hebben aangemaakt, neem dan even contact op met onze Klantenservice. Onze medewerkers informeren je graag over je bestelling.  

▲ terug naar het overzicht

 

Bestelling wijzigen of annuleren

Mocht je onverhoopt je bestelling willen wijzigen of annuleren, dan adviseren wij je contact op te nemen met onze Klantenservice. Als je foto al in productie is genomen is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

▲ terug naar het overzicht

 

Account aanmaken

Wil je een account aanmaken op AluminiumStunter.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:

  • Sneller afrekenen
  • Je kunt meerdere afleveradressen opgeven
  • Je kunt vorige bestellingen bekijken
  • Je hebt inzage in de status van je bestelling

    > Account aanmaken

▲ terug naar het overzicht

 

Wachtwoord vergeten

Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen. 

     > Nieuw wachtwoord aanvragen

▲ terug naar het overzicht

 

BETALEN

Betalen via iDEAL

Betaal gemakkelijk, veilig en snel met iDEAL via je eigen bank. Het voordeel van iDEAL is dat wij je overschrijving direct ontvangen en je bestelling direct in behandeling kunnen nemen.

   > Via iDEAL betalen 

▲ terug naar het overzicht

 

Betalen via bankoverschrijving

Het is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving bij je eigen bank. Het nadeel van een overschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL betaling. Wij nemen je bestelling pas in behandeling als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening. 

Toch graag een overschrijving via bank doen? 
Vul in de omschrijving van de overschrijving je ordernummer in. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Bankrekening: 1191.53.572 t.n.v. AluminiumStunter.nl te Almere
IBAN nummer: NL12 RABO 0119 1535 72
BIC: RABONL2U Kvk-nummer: 39099096
BTW-nummer: NL8179.64.307B01

▲ terug naar het overzicht

 

Achteraf betalen

Je kunt je bestelling eventueel betalen via de optie 'Achteraf betalen'. Je hoeft dan je bestelling pas te betalen zodra je deze hebt ontvangen. Het verschil met een overschrijving via bank is dat wij je bestelling direct in productie nemen en dus niet je betaling eerst binnen hoeven te hebben. Onze betalingspartner Buckaroo zorgt voor een vertrouwde afhandeling van je betaling. 

Achteraf betaling is mislukt

Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens, waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDeal (zie beschrijving hieronder)

- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)

Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 

Via iDEAL betalen 

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen) 

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Bankrekening: 1191.53.572 t.n.v. AluminiumStunter.nl te Almere
IBAN nummer: NL12 RABO 0119 1535 72
BIC: RABONL2U Kvk-nummer: 39099096
BTW-nummer: NL8179.64.307B01

▲ terug naar het overzicht

 

Betaling is mislukt

1. iDEAL betaling lukt niet

Het kan voorkomen dat door een storing of een ander probleem je betaling via iDEAL mislukt. Krijg je een foutmelding van je bank dat er bijvoorbeeld een storing gaande is? Dan adviseren wij je de betaling via 'Overschrijving via bank' te plaatsen. 

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Bankrekening: 1191.53.572 t.n.v. AluminiumStunter.nl te Almere
IBAN nummer: NL12 RABO 0119 1535 72
BIC: RABONL2U Kvk-nummer: 39099096
BTW-nummer: NL8179.64.307B01

2. Overschrijving via bank lukt niet

Ondervind je problemen bij het plaatsen van een betaling via 'Overschrijving via bank'? Dan is het mogelijk dat de betreffende bank een storing heeft. Wij adviseren het op een later tijdstip nog eens te proberen. 

3. Achteraf betalen lukt niet

Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens, waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDeal (zie beschrijving hieronder)

- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen) 

Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 

Via iDEAL betalen  

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen) 

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Bankrekening: 1191.53.572 t.n.v. AluminiumStunter.nl te Almere
IBAN nummer: NL12 RABO 0119 1535 72
BIC: RABONL2U Kvk-nummer: 39099096
BTW-nummer: NL8179.64.307B01

▲ terug naar het overzicht

 

Factuur ontvangen

Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan even een bericht via het mailformulier Onze Klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur. 

▲ terug naar het overzicht

 

BEZORGING

Levertijd

In onderstaand overzicht vind je alle informatie over onze levertijden.

Tijdens het afrekenen kan je kiezen voor een standaard, snelle of een spoed zending. Voor een snelle of spoed zending brengen wij een kleine meerprijs in rekening.

LET OP: Voor formaten groter dan 100 x 180 geldt een levertijd van 5 - 10 werkdagen!

Product Standaard* Snel* Spoed*
  • Canvas
  • Textielposter
  • Aluminium
  • Poster
  • Foto in lijst
  • Airtex behang
4 2 1
  • Forex
  • Hout
  • Glas
  • Tuinposter
6 3 2
  • Houtblok
  • Wandkleed
  • Zitzak
  • Vinyl behang
6 4 3
  • Sierkussen
  • Kussensloop
6 5 4
  • Sleutelhanger
  • Mok
  • Muismat
  • Tegel
4 2 1
  • Klok
  • Snijplank
  • Onderzetter
  • Placemat
  • Puzzel
  • Wijnfles
  • Schort
  • Toilettas
5 3 2

* De levertijd is aangeduidt in werkdagen indien vóór 15:00 uur besteld

LET OP: De levertijd van je bestelling gaat in zodra wij je bestelling + betaling hebben ontvangen. 
Heb je betaald via 'Overschrijving via bank'? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat wij je betaling hebben ontvangen en je foto in productie nemen. Bestellingen die betaald zijn via iDEAL en Achteraf betalen worden direct in productie genomen. 

▲ terug naar het overzicht

LEVERING

Verzendkosten

Al onze foto op canvas formaten tot 120x80 cm en 100x100 cm worden GRATIS verzonden! Voor onze overige producten brengen wij wel verzendkosten in rekening. Zie hieronder voor een overzicht van de verzendkosten.

Wanddecoratie

Grootte pakket (afhankelijk van gekozen formaat) Verzendkosten
Standaard pakket (tot 120x80 cm en 100x100 cm € 5,95
Middelgroot pakket (tussen 120x80/100x100 en 170x90 cm) € 9,95
Groot pakket (groter dan 170x90 cm) € 15,95

Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 2,95
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 3,95


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

▲ terug naar overzicht

Verzending naar buitenland

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Je fotoproduct wordt in dit geval binnen 7 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Verzendkosten naar het buitenland zijn als volgt:

Wanddecoratie

Grootte pakket (afhankelijk van gekozen formaat) Verzendkosten
Standaard pakket (tot 120x80 cm en 100x100 cm € 6,95
Middelgroot pakket (tussen 120x80/100x100 en 170x90 cm) € 10,95
Groot pakket (groter dan 170x90 cm) € 16,95

Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 3,95
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 4,95


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

 ▲ terug naar het overzicht

Status van bestelling

Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk bekijken via je account op onze website (indien aangemaakt). Via de volgende link ga je naar je account en log je in met je e-mailadres en wachtwoord. 

   > De status van mijn bestelling bekijken in mijn account

Via e-mail ontvang je ook statusupdates van ons over de voortgang van je bestelling. Ontvang je deze e-mails niet? Dan komen de e-mails waarschijnlijk in je 'Spam' of 'Ongewenste post' terecht. Ga naar de betreffende berichten en geef aan dat het afzender veilig is, dan ontvang je onze e-mails in het vervolg in je Postvak IN.   

▲ terug naar het overzicht

 

Verpakking foto op aluminium

Een foto op aluminium is een kwetsbaar product. Om deze reden wordt jouw bestellingen dan ook zeer goed verpakt. De aluminiumplaat wordt rondom voorzien van bescherming.  

▲ terug naar het overzicht

 

Wat als ik niet thuis ben

Onze fotoproducten worden geleverd door onze vervoerspartner DHL. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.

Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:

  • De chauffeur van DHL heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering
  • De chauffeur van DHL heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren

▲ terug naar het overzicht

 

Kan ik mijn fotoproduct retour sturen?

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van jouw geuploade foto en jouw keuzes in onze besteltool. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen via het mailformulier

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop. 

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

▲ terug naar het overzicht

 

INFORMATIE OVER FOTO OP aluminium

Wat is een foto op aluminium en dibond

Aluminium en dibond is niet perse het zelfde.  Aluminium is er in veel verschillende soorten en maten verkrijgbaar. Dibond is er daar een van. Dibond heeft een toplaag van aluminium. Maar dibond is een sandwichpaneel en bestaat uit meerdere lagen. De middelste laag is van een soort kunststof en de achterste is weer van aluminium.


   > Foto printen op aluminium

▲ terug naar het overzicht

 

Formaten en prijzen foto op aluminium

De prijs van een foto op aluminium is afhankelijk van het formaat. Je hebt al een foto op aluminium vanaf € 7,95. Hiermee zijn we de goedkoopste aanbieder van Nederland. Voor meer informatie over onze prijzen en formaten verwijzen wij je naar onze prijzenpagina. 

  > Foto op aluminium prijzen 

▲ terug naar het overzicht

 

Afwijkende formaten foto op aluminium

Sommige situaties vragen om maatwerk. Wij denken graag met je mee! Neem voor speciale wensen of formaten gerust eens vrijblijvend contact met ons op. 

Contact opnemen met AluminiumStunter.nl 

▲ terug naar het overzicht

 

Fotobewerkingen

Het kan voorkomen, een foto waar je trots op bent, mankeert tot een klein dingetje aan. Zo kan het zijn dat de persoon op de foto 'rode ogen' heeft of dat er een datum in je foto staat. Geen probleem! Deze bewerkingen verrichten we graag GRATIS voor je, service van de zaak! 

Ook bewerkingen als een kleurenfoto omzetten naar zwart/wit of sepia tinten voeren we graag voor je uit. Ook dit doen we kosteloos, omdat we graag willen dat je 100% tevreden bent over je foto! 

   > Alle fotobewerkingen met voorbeelden

▲ terug naar het overzicht

 

Kwaliteit van onze prints op aluminium

AluminiumStunter.nl is een zusterbedrijf van TopDoek.nl. TopDoek.nl is al bijna 10 jaar toonaangevend in de fotografiemarkt door marktleider te zijn in het bedrukken van foto op canvas. Wij zijn door diverse gerenommeerde partijen als beste getest en kunnen honderden fotografen tot onze vaste klanten rekenen.

Onze kwaliteit kort samengevat:

  • Kleuren worden helder en scherp geprint 
  • Details worden perfect geprint 
  • Alle randen worden netjes afgewerkt

Duizenden tevreden klanten
Veel van onze klanten sturen ons een foto van het resultaat van hun foto op aluminium. Bekijk de voorbeelden van onze klanten op onze uitgebreide voorbeeldenpagina!

   > Voorbeelden foto op aluminium

▲ terug naar het overzicht

Onderhoud foto op aluminium

Je kunt je foto op aluminium afnemen met een droge of natte doek. Wees voorzichtig met schoonmaakmiddelen, want de bestandsdelen hiervan zouden de inkt aan kunnen tasten!

▲ terug naar het overzicht

Foto op aluminium voor buiten

Zoals je wellicht op onze website heeft gezien, verkopen wij twee soorten foto op aluminium. Een die geschikt is voor binnen en een die geschikt is voor buiten. Wanneer je jouw foto op dibond bestelt kun je de keuze maken voor buiten zodat deze tegen alle weersomstandigheden buiten kan hangen.

▲ terug naar het overzicht

 

Foto op aluminium ophangen

Bij AluminiumStunter.nl hebben we een heel gemakkelijk ophangsysteem waarmee je jouw foto op aluminium op kunt hangen. Tijdens het bestelproces kun je aangeven of je het ophangsysteem graag bij je foto op aluminium wilt bestellen. Met dit systeem weet je zeker dat jouw foto straks mooi recht aan de muur hangt!

   > Foto op aluminium ophangsysteem

▲ terug naar het overzicht

 

Zakelijke mogelijkheden

Zakelijke klanten hebben vaak andere wensen dan onze veel van onze particuliere klanten. Geen probleem! Wij denken graag met je mee in mogelijkheden. Wil je bijvoorbeeld meerdere aluminiumplaten met foto afnemen? Dan kunnen we een offerte op maat maken. Heb je andere wensen voor wat betreft het formaat of iets anders? Ook hierin zijn we flexibel! Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden! 

   > Meer over de zakelijke mogelijkheden 

▲ terug naar het overzicht

 

Fotograaf of reseller

Wij kunnen inmiddels honderden tevreden fotografen, kunstenaars, reclamebureaus, resellers en vele andere partijen rekenen tot ons vaste klantenbestand. 
De redenen hiervan is simpel: 

  • Wij leveren constante kwaliteit
  • Wij werken met aantrekkelijke kortingen/marges
  • Je krijgt een vaste contactpersoon
  • In overleg is bijna alles mogelijk! 

Heb je ook interesse in een samenwerking? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact met ons op! 

   > Meer over ons fotograaf en reseller programma

▲ terug naar het overzicht

Je vraag is nog niet beantwoord?

Neem dan contact met ons op via ons mailformulier

✆   +31 85 401 33 98
(Ma t/m Vr: 14.00-16.00 | 18.30-21.00)